Jump to content

Casinogods Excluded yet deposited?


grobar_e

Recommended Posts

So the other I was googling to find some casino and casinogods was recommended all over place. I did whole procedure easy and smoothly, deposited 1000 sek just to realize that I am not able to log in or to play due to Global Exclusion?!? I log in to bank, the money is taken. I try to contact them via phone no one is answering, no live chat option.  What to do now? They are not replying to my mails and money is gone. 

Link to comment
1 hour ago, grobar_e said:

What can a bank help? I am in Sweden if that Helps. Thanks for help btw!

U can call your bank, quote the relevant transaction and dispute it, in this case the 1000 sek and tell them u never received the goods/services and u have attempted to contact the merchant (the casino in this case), but do try to contact the casino first. 

Link to comment

Exaclty! Unbelievable. 5 days no reply. I call number - prerecorded messages. I send 3 emails not one reply. I noticed on trustpilot that others have had similar problems. No live support, nothing. I tried calling Genesis Ltd directly they don’t answer either. Very sad....

Link to comment
  • 2 weeks later...

It's happend to me aswell, deposited 30€ and got a popup that i was globaly excluded cant login and withdraw the funds, mailed support that answered after a few days telling me that they have forward the matter  to economy department, then nothing happens. Contacted support again, got the same answer and nothing happens.

Then i figure i report them to spelinspektionen, got an reply from spelinspektionen that said: "Du har fått ett konfidentiellt meddelande. Meddelandet kan öppnas och svaras på från länken ovanför. Förbindelsen är skyddad med TLS-kryptering. Av säkerhetsskäl är läsningen begränsad och meddelandet kan läsas i högst 30 dagar."

When reading the message it says... 

"Du bör i första hand ta kontakt med spelbolagets kundtjänst, vilket framgår av ditt meddelande att du gjort. Enligt spellagen 13 § 14 kap. ska en licenshavare ha rutiner och bemanning för hantering av klagomål och andra frågor om de spel som tillhandahålls. Om du anser att bolaget inte följer den konsumenträttsliga lagstiftningen i och med skrivningen i sina avtalsvillkor och vill anmäla bolaget till Konsumentverket kan du göra det via deras webbtjänst via länken nedan: https://www.konsumentverket.se/aktuella-konsumentproblem/anmal-tillkonsumentverket/ Spelinspektionen prövar inte några tvister mellan spelare och licenshavare. Det innebär t. ex. att vi inte kan hjälpa enskilda spelare att få ut sina vinster eller liknande. Man kan istället vända sig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) som kan pröva tvister som rör spel eller lotterier överstigande 1 000 kr (www.arn.se). Alternativt kan man driva en process via domstol. Som enskild person kan man informera Spelinspektionen om ett spelbolag som man anser bryter mot spellagen i något hänseende. Information, klagomål och synpunkter kan sedan användas som underlag i vårt tillsynsarbete. Om ett tips inkommer till Spelinspektionen behandlas informationen och om det förekommer indikationer på att en licenshavare inte efterlever gällande regelverk kan Spelinspektionen komma att vidta ytterligare åtgärder. Om ytterligare åtgärder vidtas kommunicerar Spelinspektionen direkt med licenshavaren. Tack för informationen, vi tar med oss den i vårt fortsatta arbete."

I figure spelinspektionen dont want to post this reply out in the open since clearly they don't want anyone to know that they don't lift a finger to close down a casino that missbehave even though they have issued the license.

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...